Åh neeeej

Jag har ju sagt att jag läser Twilight-bok 2; När jag hör din röst. Den var så bra, och helt plötsligt kom Epilog! Jag blev så besviken. Och även om jag visste att epilogen är det sista 'kapitlet' så blev jag väldigt besviken för att boken tog slut, mitt i allt som var jättebra. Tja tyskan var lika tråkig som vanligt, men vi gick till data salen o de e ju roligt. två killar från klassen stod och väntade utanför salen, och sa att det var dåligt att vi fick stå där o vänta. Jag tänkte att det inte såg ut som att dörren var låst och sa det till linnea, och när jag testade så var den så klart olåst. Hihi, jag löser problem.
Det var äntligen varmt idag, solade på rasterna. Gick hem med Ella, sedan gjorde hennes syster oss sällskap. Syskonkärlek har jag ju sett många ggr, tobbe är ett exempel. Dem bråkade om vilken låt dem skulle spela och vem som skulle spela musiken.
Jag brydde mig inte eftersom att jag var så inne i boken, har läst så fort jag fått chansen. Till och med på lektionerna, där jag fått en liten utskällning två gånger på två timmar.
Therese kom hit, det är alltid roligt, och hon håller på att slinga mammas hår. Vet inte om hon sover över, får väl hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Jag visar hur man gör kategori en annan gång, det är jättesvårt att förklara (=

kram <3

2009-04-03 @ 14:12:00
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Elena

sv. hehe okej :D

2009-04-04 @ 15:52:55
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0