bada!!

Vi tog ut lexus till ån och han bada så gärna. Jag delade ett stenhårt päron med honom och kastade den sista biten i ån så att han skulle hämta det, men han ville inte simma idag, så han väntade tills det flutit närmare. Har läst i solen så att jag får lite d-vitaminer och, även om det låter konstigt, ätit både lite godis o lite chips mitt på dagen. Ska snart äta middag oxå.
Skulle ju varit med johanna idag, men badstunden med lexus tog längre tid än jag tänkt och nu är det för sent =(. Vi får hitta på nåt så fort jag kan. Ska till pappa imorron igen, hoppas jag får ett påskägg. Godis kan man aldrig få för mycket av förutom på vardagar. Då är det inte lika gott... den som kan svara på varför får en kram!




Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

Din lilla skitunge, du får ju säga till när du är hos Pappa. Vilken tid kommer du i morgon?, ja ska till stan tidigt du kan väl följa med mig? Puss

2009-04-10 @ 21:08:08

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0