Badkläder på grekland

Vet ni jag blev så vääldigt irriterad på min lärare, för hon stod med tungan rätt ut och väntade på att någon skulle svara i en hel minut! Ååå det är så störande!
Jag hann se på reprisen av gossip girl idag hihi. Det blir spaghetti och baconsås idag ;) det låter äckligt men det är väldigt gott.. Sen kommer vänner, och det får jag inte missa.  I så fall måste jag skynda mig hem imorron och det orkar jag inte. Ska läsa mer ur Kidnappningen som jag fick låna av matilda. Hon kanske vill ha tillbaka sen snabbt...
Förut så kollade jag på badkläder som jag ska köpa innan jag åker till grekland, hittade ingen men det är fortfarande en månad kvar och jag hinner åka till torp innan det. Har ni nåt tips på några så ge mig det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bikina tkr ja :) en grrön ! ((:

2009-04-20 @ 18:09:00
URL: http://omjohannat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Ja, men det tog i alla fall bara tio minuter...



Helt klart en bikini ;) en blå eller grön eller svart :D

2009-04-20 @ 18:55:02
Postat av: Ella

Bikini fast de mena du väl? =P Kolla på Stadium de finns nog ett par snygga där om ngra veckor ;) Ska själv kolla där imorn! färgen ska vara blå eller svart och de ska va lite mönster xD ojdå! köp inte likadant som mej nu bara haha xD jodå de e okej

2009-04-21 @ 16:56:20
URL: http://ellagiorni.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Gumman, köp en bikini men i färger. Så mycket finare när du är brun & du passar så bra i det :)

2009-04-22 @ 22:10:02

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0