dem börjar nog tröttna

Idag har jag slått rekordet, har lyssnat på sama låt ungefär fjorton gånger bara idag. Nu lyssnar jag i alla fall på en ny, dem började nog tröttna.
Kom till pappa vid tio, tidigt tidigt. Åkte när mamma skulle till jobbet. Stannar nog till på torsdag, då ska jag hitta på nåt med johanna tänkte jag. Jag kan nog få se på twilight idag, christoffer hade den visst på datan, och om jag bara får chansen så ska jag titta på den. Jag spelar oftast när jonas också spelar, så om jag låter honom spela på vår data, kanske jag kan sätta mig vid deras. Håll tummarna!

P.S. Om du gillar twilight och vill chatta med andra som också gör det, gå in på www.twilightsweden.com och tryck på chattrum.

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0