Ont i magen... =/

Har ont i magen, men av en god anledning. Jag har ätit lite för mycket mat och för lite godis. Kom till pappa idag, har städat o fixat. Jag o Jonas skulle panta flaskor men själva maskinen gick sönder och sen när vi skulle köpa påskmust för pengarna var dem slut så vi fick åka med renée och då köpte hon 8 stycken på Lidl.
Jag åt bara köttbullar, prinskorvar och potatis. Fick smaka på ren sprit och det luktade nagellack, och det kunde ha smakat gott om det bara inte var så starkt. Baileys är mycket godare... nästan choklad =P.
Jag har spelat lite wow (world of warcraft) med jonas men nu orkar jag inte mer. Jag antingen dör eller måste fly från alla fiender som är bättre än mig. Mitt påskägg är i alla fall inte slut, så jag ska spara lite nu när jag märkt att jag faktiskt HAR kraften att inte äta upp allt... =D





Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0