Pyjamasmorron

Idag blir de en sån där pyjamas morron. Jag går upp, sätter mig upp och tittar på teve, i pyjamas, sedan får jag sätta mig vid datan och logga in på twilight chatten, i pyjamas. Jag SKA se på twilight idag, på något sätt ska jag få göra det.
Igår såg jag på Marley & jag. Ska aldrig se den igen! Slutet var så sorgligt.. Men när jag skulle gå upp och borsta tänderna efter filmen, så sitter så klart Tobbe och Christoffer och tittar på twilight! Hörde bara att dem tittade på film, och när jag tjuvlyssnade hörde jag Charlies röst, och jag blev jättesur.
Hoppas ni får en bra dag.




Kommentarer
Postat av: Helen

mohahaha resten är min! logga in på chatten, du va inte där nyss "/ det är sååå dött!

2009-04-07 @ 12:12:39
URL: http://duckfaces.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Haha, Anna-karin!

Det var skitlikt och asläskigt!

kram i missu!

2009-04-07 @ 20:35:44
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0