Twilight - Eyes on Fire

Har sökt på Twilight på Youtube, och hittade intervjuer o sånt men det är inte så roligt så jag sökte på sånger, och då kom det fram flera stycken. Har lyssnat på allt möjligt som har spelats under filmen och en tycker jag är rätt bra, Eyes on Fire. En annan heter Supermassive Black Hole - muse, fast musik videon är lite knäpp. Ska snart (hoppas jag) läsa twilight tre, så fort den som lånat den före mig har läst ut den. Jag älskar böckerna så mycket!
Och jag fick se att det kommer en femma! Det var som en röd boll uppe i hörnet av omslaget och det finns inte på någon av dem andra, bara ett äpple, en blomma, ett band, ett schackbräde. Så antingen är det femte boken, eller så är det boken som ska vara i Edwards tankar och inte i Bellas. Dem längtar jag också efter.
Det är tur att jag har ella som kan berätta så bra nyheter för mig!

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0