Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Igår skulle jag ju på övernattning i lokalen med scouterna och det var där jag var också. Först skulle vi till affären, så länge fick tre yngre barn välja film.
I affären så ville alla köpa eget godis men det fick vi inte. Det var synd för jag ville ha en powerade eller en stjärnmix haribo. I alla fall så valde "småttingarna" Jurassic park. Jag gillar den väl men inte Mickan och Emma tydligen så vi spelade Pictionary och satt i trappavsatsen och läste och pratade. Det är en bit plan mark som vi fick plats att sova på, vilket vi gjorde halv ett. Vi skulle se en film som hette Zack and Miri och den verkade bra men när vi startade filmen märkte vi att den inte var bra alls. Vääldigt snuskig, så vi stängde av och pratade lite men ganska snabbt la vi oss. En stund senare ville Emma gå på toa så vi gick dit alla tre och bråkade om vem
som skulle få först. Mickan gick först och Emma sist. Så jag kom i mitten.
Tyvärr har jag tabletterna och därför ställde jag klockan på 08.00. Tidiigt! Sen skulle alla upp runt oss och så
blev det frukost så
vi åt och såg på offside. Den var tråkig så jag tänkte gå och läsa vid trappan istället men emma gick till köket så jag tog hennes täcke över benen och hoppades att hon inte skulle se resten av mig eftersom att en vägg kommer i vägen. Fast hon såg mig och vi läste tillsammans.
Sen skulle vi åka pulka och jag hatar att göra det. Men
vi gick till kobacken ändå.

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0