Infektion

Jag har en vattenblåsa på tån och den är rätt stor fast den har minskat lite nu. Men ovanpå tån har jag en infektion istället som är röd, det kanske den ska vara? Men det gör väldigt ont i allafall så jag kan knappt gå och därför är jag hemma. Skulle till vårdcentralen men det blev inget, så jag ska dit imorron istället. Fick vara hemma för våran lärare hon är rätt snäll :). Jag har lyssnat på Katy Perry sen klockan var typ elva till halv fyra. Idag kanske therese kommer!! Hon ska tvätta och sen till sin farmor och farfar. Så hon kanske kommer. Om hon hinner.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Ojdå.. Det var nog inte meningen :P

kraaam <3

2009-02-09 @ 19:01:26
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv;Men du kan ju komma endå! Vi saknar dig. om du skulle dit kan du ju komma till baka till oss.

2009-02-10 @ 07:38:29
URL: http://omjohannat.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0