Nyss hemma

Nu kom jag nyss hem från pappa. Det har inte hänt så mycket dem första dagarna på lovet. Jag har sovit på soffan som vanligt eftersom att vi renoverar i vårt rum. Klockan fyra idag var jag i och för sig och såg på Bolt, den nya Disney-filmen. Trodde inte att den skulle vara så bra men den var det =D. Sedan kom jag hem och fick äntligen spela cs en stund på datan. Det var runt ett-två år sedan jag fick spela det.
Innan jag åkte hem hann jag i alla fall se på Joey och nästan hela Vänner, men jag har sett det avsnittet. Joey såg jag ju hela, men jag har inte sett det förut. Jag hoppade över en korv för det programmet! Fast i reklamen hämtade jag korven istället.
Nu sitter jag här och  har tråkigt.



Hamstern heter Roffe =P

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0