Filmkväll

Imorse när jag vakna så trodde jag att klockan var kanske elva och var orolig att jag skulle missa det (tror jag) tråkiga kårmötet med scouterna. Det är typ politiker som pratar och jag orkar inte höra dem tjata om hur mkt pengar vi har i kassan och så eller vad vi ska göra
det kommer jag få veta senare ändå. Men jag måste vara med för att kunna följa med till badhuset i uddevalla, där vi har hyrt lokalen så att bara vi är där. Jag ska nog ändå inte bada jag har varit trött hela veckan och orkar inte simma eller hoppa från ettan, högre vågar jag inte =b. Fast jag kan vara där och läsa under tiden fast det är tre timmar och så länge orkar jag nog inte. Men vi får ju fika, då vill jag vara med!
Halv sju eller sju borde vi vara hemma och då ska jag och Ella vara hos Emma och ha filmkväll. Jag ska fråga ella om hon kan
ta med sig sagan om ringen för hon  har dem förlängda versionerna. Jag kanske tar med secret window jag vet inte ens om den är bra, men johnny depp ser sjuk ut där. Emma har wildchild som vi tänkte se på bio, och vi kanske hinner se någon mer. Eller egentligen inte, om vi ska se på sagan om ringen för sammanlagt är dem nio timmar. Vi behöver bara se en, det är bara 3 timmar.
I eftermiddag kommer tobbe han var på gg igår han kanske är bakfull =].

PS. Det är bara 4-5 veckor kvar till påsklovet, 11 veckor tills jag fyller år och 14 kvar till jag ska till grekland.

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0