Rekordmorron

Ja, idag var det en rekordmorron, jag vaknade halv sju som vanligt och väckarsignalen va  bilbo som vanligt men jag skulle testa att vakna till losing you av dead by april så jag ställde alarmet på kvart i. Den var inte världens bästa, lite för låg för att jag ska fatta att det är dax o gå upp..
Men jag åt frukost på endast 7 minuter! Det va rekord, brukar ta runt sjutton minuter. Det är tyska idag, trååkigt. Men de är i alla fall nåt så vi slipper att ha vida världen igen eller nåt sånt. Det har vi redan två gånger per dag tror jag. Vet inte vad jag ska göra idag, lexus kommer äntligen hem igen!
Han har vart hos min kusin Linda sen igår och jag trodde att det skulle vara skönt att slippa hans dregglande och springande men nu saknar jag de så jag längtar tills han kommer hem igen. Hoppas att jag kan gå en lång promenad med han, men jag vet inte om mamma köpt en ny nosgrimma till honom för den förra bet han sönder...




Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Okej, Va bra, men vi får ta det en annan helg då (=

KRAAAM 3<3<33

2009-03-31 @ 07:58:23
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0