aj jag brände mig!

På vägen till trollhättan lyssnade jag som vanligt på mina favoritlåtar... om och om igen. Vi åt lunch (som jag trodde var middagen), vilket  var köttfärspaj. Sedan var vi ute och jag testade tobbes 42:or, dem passade bra förutom att dem var en storlek för stora. Konstigt eftersom skateskor är bredare...
Jag fick smaka på gräslök från trädgårdslandet hos mormor och morfar, vi skulle ha ätit middag men mamma tvättar klockan fyra idag. På vägen hem köpte hon godis och jag lyssnade på låtarna om och om igen en gång till. Här hemma har det inte hänt mycket. Jag läste Kidnappningen som matilda tipsade mig, den blev bättre när jag kom lite längre. Bara för det missade jag tyvärr gossip girl så imorron måste jag se reprisen.
Jag missade hela wipeout oxå =( hämtade nycklarna hos emma oxå, jag glömde dem i hennes väska.

Jag brände mig förresten när jag skulle koka nudlar. Men det blev gott i alla fall och mamma klagade inte =D vad åt ni??


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Heheh, jahaa, på sommarlovet kan vi ha filmkväll!! också sova i tält nån gång!



Idag har jag ätit lax (=

2009-04-19 @ 21:03:33
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Ätit pizza =)

2009-04-20 @ 14:28:12

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0