inget att göra

Det finns ingenting att göra här. Emma åkte nyss hem.
Runt tolv åkte jag till henne och så har vi sett på Mars Attack och spelat guitar hero sen åkte vi hit och såg på stallkompisar.
 vi var ute med lexus en gång också precis utanför kom en katt som jag döpt till kungen (jag döper alla katter jag ser) och han är en "fiende" till mina katter och han sprang mot tuffi, som en av mina katter heter. Dem morrade och fräste så jag gick dit, tuffi känner ju mig
 så hon stannade kvar men kungen är väldigt skygg och sprang iväg. Jag älskar katter men honom hatar jag. Han och röda katten, som jag döpte en väldigt taskig katt där vi bodde förut. Han skadade vår tidigare katt tarzan, sen dess har jag alltid hatat honom.
I alla fall så såg jag och emma på stallkompisar, när hon åkte hem fortsatte jag att titta
men nu är filmen slut och det finns iiiinget (!!!! och nu menar jag inget) att göra.

Kommentarer
Postat av: Linnea

MAAALIN! mina fiskar har dött :'( :'( :'(

oh noo!

2009-02-20 @ 14:41:41
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0