Vårdcentralen

Ja, nu har jag varit på vårdcentralen för att dem skulle undersöka min tå. Men sjuksköterskan vågade inte göra något så vi ska till doktorn om typ en halvtimme. LÄÄÄÄSKIGT!! Hon tror att jag ska få antibiotika..  =(. Jag har aldrig fått  det så det kanske gör ont på tån.
Och sjuksköterskan var väldigt förvånad över att jag aldrig varit hos vårdcentralen förr, jag vet inte varför. Vi har bott här i 4-5 år. Och har bara varit på Uddevalla Sjukhus två gånger, en gång när jag föddes och en gång när det gjorde ont i örat. Det gick över så fort undersköterskan lyst med en ficklampa i det. Örat kanske kände sig mörkrädd.
Vet ni vad jag precis fick veta? Antibiotika är TABLETTER! Jag  trodde att det var en salva =(. Jag kan ju inte ens svälja en huvudvärkstablett.






Kommentarer
Postat av: ' Jessica

svar. tack så mycket, Malin!

och jag tror också att örat måste ha varit mörkrädd.

2009-02-10 @ 11:13:46
URL: http://jessicapersika.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0