Inget godis utan lets dance

Idag när jag sluta skolan stod såklart mamma där med bilen så att vi kunde köra direkt till uddevalla. då kommer mamma med en nästan hemsk mening: vi ska hämta tobbe på vägen bara. Då hinner jag ju inte se på vänner reprisen 14.35. Men jag hann även om vi åkte till gymnasiet och sedan till banken där han stod och väntade.
Jag såg lite på sagan om ringen härskarringen men jag orkade inte så länge utan drack ett glas svartvinbärssaft
och skrev på pappas bärbara data som jag lånar ibland. Det är typ bara jag som använder den.
Sedan tänkte jag fortsätta se på sagan om ringen men jag ville se på tvåan eller trean fast det gick inte, men jag testade
mamma mia the movie istället och det gick inte heller! jävla dvd asså dem kan ju ingenting.
Jag vill gå ut och ha snöbollskrig egentligen men jag har ingen att kasta på och jag tänker inte
fråga en lyktstolpe så jag får stanna inne som vanligt =(. Precis när jag fick
sätta mig vid datan som jag får spela på (fast som är tobbes) så tar
pappa fram godiset och då får jag gå ner. Lite konditionsträning hehe. Men jag gillar inte lets dance som dem ser på, så det blir inget godis utan lets dance. Jag klarar mig nog utan, det är inget viktigt ämne i godis förutom lite socker som man behöver. Fast socker behövs inte varje dag. Tror jag....





Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

lite segt med en tråkig fredag gumman, men vi får ta igen det i morgn. Då hittar vi på något riktigt kul :) puss Kusin

2009-03-13 @ 20:56:27

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0