Snart till pappa då =D

Just nu lyssnar jag på Lay all your love on me från mamma mia the movie. Imorse när jag  vaknade var jag helt torr i munnen, det är så äckligt så jag drack lite vatten och åt en macka. Så frukosten är klar..
Skulle slava för mamma och bära 10-kilos säcken med lexus foder, för den väger inte så mycket och jag vill bära den, men idag orkar jag inte för jag är trött i ryggen och jag gick upp vid elva.
Ska åka till pappa snart, nån gång på eftermiddagen. Hoppas Tobbe är på bra humör så kanske han kan hjälpa mig med mitt account på wow.
Jag, ella och emma ska förresten ha filmkväll på påsklovet igen, undrar hur länge vi håller oss uppe då.
Just de ja, jag drömde att jag gick till Grekland, fast "i tanken" var jag på väg till Usa. Kanske för att jag vill till usa, och det är bara cirka två månader kvar tills jag ska till grekland...!
Såg just på min blogg, TACK LINNEA!

Kommentarer
Postat av: Princessbling

Sv; Inget att tacka för malls!

Det är kul att göra till dej!!

Kraaaam <3

2009-03-27 @ 19:55:13
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0