SNÖ!!!

Det är snö igen och det är mars! Jag vill att det ska vara varmt igen. Igår kunde jag gå utan jacka på rasten men idag fick jag massa snö i håret. Tuffi ska få kattungar ju och på påsklovet ska jag fixa en bur åt dem som ska stå i mitt rum. Det är en som Lexus hade när han var en valp, men nu får han inte plats. Det gör Tuffi och hennes kattungar kommer också att göra det ett tag.
Jag måste bara hitta ett par gamla handdukar och filtar så att det blir varmt. Från och med att dem fötts ska dem vara inne på mitt rum länge för Lexus kommer äta dem till middag. Nej det skulle han nog inte men eftersom att han jagar Clas och Tuffi som kan springa
och hoppa upp på saker och inte kattungar så är det bäst att dem är nånstans där dem är trygga =D.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej, jag bloggari nte bra nu,blogglusten är borta för tillfället. ja, kopiera på bara, jag kommer inte imorgon ;/

2009-03-12 @ 16:05:38
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0