Stor kanelbulle

Jaa jag var nog uppe för länge igår (runt halv tre) för jag vaknade kvart i ett imorse. Jag spelade quadra pop på mobilen och kom ända till level 8. Jag hörde att tobbe vaknade så jag tog upp pappas bärbara data och satte mig där inne för där finns det en skön datastol jag kunde låna och ett skrivbord.
Jag och therese tänkte hitta på nåt men det blev inget =\. Någon gång innan frukosten bad renee  mig att skriva ner hennes läxa om jag hade lust  så jag åt frukost och skrev om övningskörning för hon handleder sin son christoffer. Jag har skrivit hennes läxa för kursen hon går i också för att bli handledare till sköterskor eller nåt som ska lära sig om hjärtat.
Jag spelade lite på datan sen skrev jag ännu mer om övningskörningen, då kom daniel min farbror för han, pappa och tobbe skulle se en hockeymatch på fridhem. Jag såg gossip girl också, efter typ en kvart ringde mamma och sa att hon skulle vara i uddevalla om cirka en kvart men för att jag skulle få se klart stannade hon vid blomsterlandet och köpte två stora kanelbullar
så hon inte behövde vänta så länge och det var ju jättesnällt. och nu
så smsade jag med therese och hon kanske kommer på torsdag! hon stannar isåfall till på lördag så då kan vi hitta på nåt då istället. vi ska tex äta frukost på caféet på lördan.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Menar du det där med testet, så skrev du i en kommentar "ska man bara kopiera och byta ut svaren mot mina?" Och jag tog det som en fråga ;D hehe

vi ses i skolan pusspuss <3

2009-03-16 @ 08:00:30
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Lisa

mums! :D

2009-03-16 @ 08:11:27
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0