Tingeling

Jag hann inte blogga i onsdags, men jag och Ella skulle till Emma på filmkväll. Det var tänkt att vi skulle gå dit, men ellas pappa kunde köra oss och då slapp vi gå fem kilometer med väska. Vi började med att sitta och lyssna på Tingeling, som sjöngs på melodifestivalen i år. Sen tog vi på oss lite knäppa kläder,
jag hade såna där prassliga sportbyxor och morfarväst, det såg nog inte särskilt snyggt ut...
Sen började vi äääntligen se på the messengers, alla tre trängdes i emmas säng och alla utom ella som sett den innan skakade (senare blev jag besviken), men emmas mamma kom (som emma sa; en räddare i nöden) med pizzorna, en var, och vi började äckla oss med att se på rent hus.
Jag och Ella gjorde rekord och åt faktisk en kvarts pizza, inte mycket.
Sedan började vi alltså igen, men till slut så la vi oss på rad i luftmadrassen och tittade där. Som jag sa blev
jag besviken, för den var inte ens läskig, eller jo ibland. Nere såg vi på Wildchild och Flykten från
Hönsgården, sååå tråkig att jag somnade.
Vi la oss inte förrän klockan 6 på morronen och vaknade elva. Vi åt
en del av pizzan och såg på Sweeny Todd eller nåt sånt, med Johnny Depp och sedan en bit av Björnbröder. Men Vänner började, och det är ju ett måste att se på. Jag hann se, och nu sitter jag här. Ska snart prova ett par linnen.




Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

Vad är det för linnen? Har du shoppat? :P puss

2009-03-26 @ 21:19:35
Postat av: Linnea

Sv; Jaaa! jag älskar ballonger!

Pusssss <3

2009-03-26 @ 21:43:35
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0