Varmt och kallt

Idag i skolan på första rasten var det jättevarmt, men på lunchrasten var det jättekallt! På näst sista lektionen jobbade vi om "att samtala om" igen det är frågor man ska svara på om självförtroende och sånt det är väääldigt tråkigt. Efter skolan skulle jag egentligen gått till emmas klassrum som är längst bort men jag glömde det och sen orkade jag inte gå tillbaka så jag och ella fortsatte att gå, vi gjorde ganska många miner och
pratade om dem jättegoda äpplena som några människor i ett hus lägger i en korg och ger ut. Det står  "varsegod" så vi brukar alltid ta ett var på morgonen och på eftermiddan =D nu när jag kom hem åt jag bara macka sen gick jag ut med lexus i nästan 45minuter.  Sen kanske jag ska skriva hur mycket tuffi väger och ta kort på henne så får jag se om jag kan se skillnad på hennes mage. I maj kommer hon att vara lika smal som vanligt.
Hur mycket mat hon än äter så är hon jätteliten och smal våra förra katter blev
alltid jättetjocka, så jag förstår inte varför även om det
inte är samma ras (raser).

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Halv 8 hos mej, menar du ? det är ett matprogram, det är 4 personer som aldrig har träffats och lagar mat till varandra måndag till torsdag, också ska dem ge varandra poäng, och den som får mest vinner 1500 typ (=

kramkram

2009-03-17 @ 16:20:14
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0