Duma <3

Väcktes idag av att Renée sa: oj, herregud! För henne är elva en sen tid att vakna på men det är ungefär då jag alltid går upp. Vid frukosten fick christoffer köttbullar i juicen och det var tydligen gott, enligt honom, för han drack upp det ändå. Men jag tänker inte smaka. Jag skrev lite på pappas bärbara data igen.
Igår såg vi på Duma för tredje gången sen jag kom hit i måndags. Och det är torsdag idag. Det är lika roligt varje gång när geparden tuggar på tevekontrollen och så sätts en tecknad serie på, hihi.'
Jag ska välja mellan att göra en ny gubbe på wow eller spela farcry. Tror redan jag vet vilket jag tar.




Kommentarer
Postat av: Moa

sv: Haha, lugnt :)

2009-04-09 @ 23:39:14
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0