Kartonger, krukor och gipsskivor

Det första jag vaknade av var Tobbe o Christoffer som spelade hög musik, både normal och onormal. Sen kom Renée och "väckte" oss igen, och sa att vi skulle skynda oss för att vi skulle bli klara. Jag visste inte ens vad hon menade.
Men vi åt frukost samtidigt som hon och pappa pratade med två snickare eller nåt sånt liknande. Sen fick vi bära kartonger, slänga jord från krukor, bära ännu fler kartonger (sen fick vi veta att högen vi lagt kartongerna i inte fick eldas upp som påskeld, de gör området varje påsk men i år fick vi alltså inte) och sedan gå upp o ner för två trappor med gipsskivor och lister och massa tunga saker till en släpkärra.
Nu får vi ÄNTLIGEN vila lite, sen ska jag skura vardagsrumsgolvet. Igår fick jag ju se halva Twilight, sen när jonas, tobbe o christoffer var o spelade pingis (där skulle jag oxå vara med o spela, men jag fatta aldrig att jag skulle med) tittade jag på resten hihi.




Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0