Kort filmkväll

Ja filmkvällen igår till idag hos emma blev ganska kort... Vi såg på Släkten är värst,  sedan Kalle o chokladfabriken haha. Båda höll på att somna så jag ställde min mobil på fyra (för klockan var ett) och då skulle vi se på trolltyg i tomteskogen hihihihi och efter den tänkte vi se på From dusk to dawn 2. Men min mobil ringde aldrig, fattar inte varför, så emma väckte mig i en *fantastisk* dröm om att jag köpte tandborstar :S klockan åtta på morronen.
Då såg vi i alla fall på trolltyg blabla, sen har vi hoppat studsmatta ute i solen hela tiden tills klockan var två.
Nu är jag varm, trött och varm eftersom att jag bara gått i mjukisbyxor, linne o kofta på mig hela tiden.... Hoppas ni har haft det svalare =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få presentkort lättare än gratisbio och dom där sidorna? testa den här, du kommer inte ångra dig.



http://www.freestreet.se/?r=6693

2009-04-18 @ 16:15:22

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0