Borta bra men hemma bäst

Jag har nyss kommit hem från filmkvällen. Det var ju meningen att vi skulle se på twilight, the messengers och gossip girl. Men ellas mamma hittade inte the messengers så hon hyrde systrar i jeans andra sommaren som vi såg typ direkt. Sen såg vi på twilight på kvällen tills klockan var två på natten. Hanna somnade i början så vi släckte och sov. På morgonen såg vi på
twilight IGEN för att hanna inte fick se den igen =P och för att den är bra, det blev bara ett avsnitt av gossip girl den här gången, men det var
ju roligt att se i allla fall. Vi åt middag hos ella men då hade hanna åkt hem. jag fick spela sagan om ringen på xbox, deet var roligt!!!! Sedan fick jag skjuts när ella och hennes mamma skulle lämna filmen igen.
Jag har en stor vattenblåsa på högertån så jag haltar ibland och böjer upp foten, den gör ont. Och i måndags ramlade jag på kakelgolv, och DET är ju sååå roligt. Jag kunde knappt gå och det var suddigt en stund, tills jag satte mig ner. Den dagen åkte jag hem efter lunchen som kommer efter gympan. Nu gör det
ialla fall inte så ont längre.Ikväll eller i eftermiddag kommer min bror Tobbe. På måndag kommer äääntligen therese hit!
Jag längtar!


                                                                           
                                                                          
                                                                           

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aaaw, stackars dej, som ramlade :(

2009-02-07 @ 17:31:01
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0