Café dags

Idag i skolan var det tyvärr tyska igen men vi hade inte den vanliga läraren utan en vikare, han är cool.
Efter skolan följde Emma med mig hem, men först gick vi till affären och köpte en pringles sourcream, en chokladkaka från euroshoppers och en kinder-"ägg"-chokladkaka fast det var inget ägg och ingen liten leksak som man ska bygga ihop heller. När vi kom hem såg vi nästan direkt på stallkompisar, sedan ringde johanna och frågade om vi skulle göra något så jag och emma träffade henne vid caféet där emma åt morotskaka,
johanna en mockakaka och jag en likadan samtidigt som vi spelade bluffstopp från 17.00-17.53, då köpte jag ett pulverrör och så gick vi till scouterna, medan johanna gick till handbollen. på scouterna
bakade vi våfflor, jag åt två och en halv, så jag blev väldigt mätt eftersom att jag ätit en bakelse på caféet. sedan när jag kom hem så hade mamma en semla som jag fick och den åt jag bara halv på. på tv4+ går det förresten ett avsnitt av law and order: special victims unit  där amanda seyfried är med. imorgon ska jag gå upp 06.00 för att se en repris av vänner och efter skolan (DIREKT EFTER) så ska vi åka  till pappa i racerfart så att jag hinner se nästa repris =D.

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0