fanta world mango

Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag glömde bort det och på lovet har jag gjort massa annat. Som att se på sagan om ringen tre ggr...
Imorse, trots att det var första dagen, hoppade jag upp i sängen och skuttade in i köket. Jag vaknade av en låt från sagan om ringen hehe och den är så gullig, först trodde jag att min stereo spelade den och tänkte "vilken bra låt den spelar".
Vår lärare blev rätt sur på oss idag för vi pratade mer än vanligt och sjöng bara lite falskt när hon hade radion på.
På gympan spelade vi dodgeball (det var INTE roligt =/ ). Hela rasten stod vi och tog kort med negativ det blev såååå fint.
Hemma följde emma och ella med mig och vi spelade in massa roliga videor på ellas mobil. Jag heter Abel =D. Sen drack vi fanta world
mango ur små glas och så gick vi ut
och hade snöbollskrig. träffade emma på halsen det var ju inte meningen fast det såg rätt roligt ut. fast sen så
kastade hon en på min hals och då var det inte lika roligt längre.
Jag har duschat
det är sååå skönt och har spelat ett spel på datan. Idag var det 2 avsnitt  vänner istället för ett, för dem tog bort avsnittet av joey. dem får inte ta bort hela serien igen nu när jag börjat se den.

//MVH Malin

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0