Gomorron

Jag vaknade just, är sååå trött! Fast jag har börjat bli lite piggare nu. Har ätit en prickekorv macka igen =P. Jag ska göra allt annat jag brukar göra på morgonen som jag nämnde igår. Runt elva
i skolan ska vår klass åka skridskor på lilla fotbollsplanen, det ska intteeeeeee jag. Efter lunchen, som jag tror är wraps, ska vi ha slöjd i två timmar. Det är bättre att ha slöjden på den andra skolan som ligger lite längre bort, för då blir det kortare väg hem. Jag bara måste se reprisen på Joey och Vänner. Sen ska jag till ella för hon, hanna och jag ska se på gossip girl tills vi somnar. Klockan tolv ska vi i alla fall se
på The messengers och någon gång på morgonen eller dagen eller så så ska vi se på twilight och kanske systrar i jeans.

På lördag skulle vi till min kusin www.papadopoulos.blogg.se. Men  bilen startar inte så hon kommer på måndag istället    =).
Tobbe kommer på lördag också, om han vill. Han får antingen skjuts, åka buss eller övningsköra hit med pappa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; ingen fara, du kan ju kolla på nån annan data som du sa :) va bra att inte du heller ska åka skridskor, jag har sååååååå ont i knäet, (du vet när jag "föll" från stolen ner till markan i bibblan) då fikcj ga asont, kan nästan inte gå nu ;)

puuss <3

2009-02-06 @ 07:53:30
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; ja jag se det . Merry ? Vad menar du med det då :D ?

2009-02-06 @ 14:52:23
URL: http://omjohannat.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Hej hjärtat. Hoppas ni har en bra tv kväll. Jag kom precis hem nu, har varit ute & ätit sen va vi hemma hos Natti. Nu ska jag sova,ska upp tidigt & sen åka till Torp..Hoppas du sover gott..Puss puss

2009-02-07 @ 03:29:52

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0