hos pappa

idag i skolan så hade vi provräkning jag hatar det men jag tror att jag får över 16/24 i alla fall. På slöjden fick jag sms och ljudet var på så alla hörde början, som är ett horn som en gubbe blåser i i det näst sista kriget på sagan om ringen. Jag tror jag rodnade men jag kan ju inte se sånt, bara känna på mig. Men jag stängde av det och sedan gick jag snabbt ut för mamma skulle komma och köra mig direkt till pappa. Jag hann se båda repriserna och i reklamen fick jag se tapeterna i mitt rum, gråa, och det blev jättebra. Dem har satt dit nya lister,
golv och fönsterbräda så nu tvättar dem så vi får rena lakan sedan.
Asså kan jag sova i min riktiga säng istället för soffan, som också är skön att sova i =D.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahahahahahhahahahha,, jo jag skickar en bit till dej min malls <33<3<3

älskardig <3

2009-02-27 @ 15:54:09
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Ja det var svårt jag skrev en sida sen började jag på nytt.

2009-03-02 @ 07:44:09
URL: http://omjohannat.blogg.se/
Postat av: Kusinen 2

haha, lilla hjärtat, skämdes du? har du fått tapetserat ditt rum? hos pappa då eller? puss

2009-03-13 @ 15:43:20

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0