nu var det ett tag sen

det var ett tag sen jag skrev men nu har jag tid igen. I onsdags kom therese. kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde då, och jag ska ha bra minne. I torsdags följde emma med mig hem för klockan 6 skulle vi till scouterna. vi gjorde inte så mycket där, pratade om vad vi skulle göra nästa dag (asså idag) när vi ska sova över i lokalen igen. Jag, mamma o therese såg på bedtime stories, den var rätt bra.
tån är mycket bättre, men jag äter tabletter 2 ggr om dagen istället. Ni vill inte se tån, den är röd blandat med lite lite gult och pyttelite lila.
Imorse så snoozade jag mobilens alarm som vanligt, men therse väckte mig igen och sa: skulle inte du duscha? det skulle jag ju men med mina så kallade noga-snabb-duschar så skulle jag nog hinna =D. Sedan öppnade mamma dörren och ville se om vi var vakna. Och lexus hade gnällt klockan fem på morronen för att han inte hade alla samlade, rottweiler är ju en vallhund egentligen. Det kan man inte tro när man träffar lexus, han är så klumpig.
Mitt i frukosten kom Emma för hon ville inte gå till bussen. Vi åkte till skolan och så gick några långa timmar. Klockan elva gjorde vi alla hjärtans dag kort. Jag fick fem stycken av tjejerna i klassen o jag tror alla tjejer fick en av mig för jag gjorde bara enkla, hann inte så många. Men jag gjorde en till mamma o en till therese som jag glömde ge henne.
Men hon får den ändå på lördag för jag ska till min moster och hennes man där therese bor när hon är i uddevalla. det är ju hennes föräldrar. När jag ändå
började prata om min mosters man tomas så har vi en bild på när han håller mig
med utsträckta armar, typ: vad ska jag göra nu då? Hehe det är rätt roligt.

Ha det bra =).

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0