Söndamorron

Igår hände inte så mycket, vi gick till den nya pizzerian. Det blev dock inte någon pizza.... =) väntetiden för en sådan är en timme. Så det blev kebabtallrik för alla. Det finns inte kycklingtallrik längre ju.. =\/
Tobbe är ju arton nu så han kunde beställa en xider, men jag fick bara smaka lite. Den smakade ändå inte gott. Jag föredrar 2,5% cider med äpple eller päron smak.
Nu imorse vaknade jag runt åtta! På en sovmorron såklart. Min frukost blev två chokladbollar, ett havreflan och en kardemummakaka för mormor och morfar kom och lämnade bränslepumpen till vår bil. Jag har lagt in
hela skivan av katy perry på mobilen. trodde inte att alla skulle få plats.
Imorgon kommer therese!!! Synd att jag är i skolan halva dagen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; ååh, bra, oc bra att du gillade den! :)

kraaaam <3

2009-02-08 @ 10:42:13
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; okej ;D

2009-02-08 @ 10:54:34
URL: http://omjohannat.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0