ååååh!

Jag vet ju att killarna (tre stycken) som går i scouterna är väldigt jobbiga. Vi skulle ju då koka kola och göra chokladbollar. Johanna var med så det blev roligare. Dem tre killarna är trögare än en flock noshörningar är tillsammans så det blev inte så roligt ändå. När vi skulle leta efter nyckel - trååååkigt - så tjuvkikade dem och jag orkade inte säga till dem. Sen när dem tryckte fast munnen på oss tryckte jag in naglarna i deras händer samtidigt och då klagar dem istället. Jag tog inte ens i fast jag vet att det känns.
Jag fick med mig kolan hem men den blev väldigt söt så inte ens jag kan äta mycket - och då är det väldigt sött! - men jag har den i jackfickan.
På vägen hem skulle vi till centrum för emmas och oscars pappa var där på möte. Det stod en polisbil på parkeringen
och jag skojade att emma hade en whisky flaska i väskan så hon fick vara försiktig. Fast då sa hon bara att jag hade bailey's med mig.
Vi åkte hem och polisen tog inte fast emma så alla var nöjda =D.





Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Hhaha, jag badar faktist inte ofta länge, typ 1-2 ggr i veckan nu, förr typ 5 ggr i veckan xd

kram <33<3

2009-03-20 @ 08:03:20
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0