Blött

Det är ju lördag så jag gick inte upp så tidigt, om man ska vara exakt så vakna jag en minut i elva. jag gjorde en köttbullemacka och så såg jag lite på Är du smartare än en femteklassare? fast på engelska. Emmas mamma kom med boken Om jag kunde drömma för emma hade reserverat den på biblioteket fast hon har köpt den så hon låna den åt mig. Har precis kommit från badrummet som är nedstänkt av vatten jag duschade lexus och han blev ren, men vattnet blev gulbrunt och han har skakat pälsen två ggr i badrummet och en gång i hallen, så det är lite blött där med. Sen tänkte han rulla sig i soffan men jag hindrade honom i sista hundradelen och lugnade ner honom, och jag gav honom hans gummiben som jag fyllde på (han ska försöka få ut godisar från den) och nu så springer han runt och
är jätteglad. Det är så soligt ute så jag gick en lite längre promenad med lexus utan jacka. Mamma ska hämta tobbe efter jobbet så dem kommer
runt sju ikväll. Jag är med och tävlar i att vinna ett stort påskägg (och nu menar jag NÄSTAN i alla fall: VÄLDIGT STORT)
med choklad. Håll tummarna, godis är inte nyttigt för er därute ändå!

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0