FUL av scott westerfeld

Jag läser en bok som heter Ful som är skriven av scott westerfeld. Den är jättebra men jag orkar aldrig läsa den länge. Idag tänkte jag o mamma åka till torp men hon skulle tvätta - som visade sig vara fel - så vi kunde ha åkt ändå. Men vi ska åka imorgon när hon har tvättat klart.
Ska åka till scouterna snart. Om jag hade mer tid på mig skulle jag och lexus tagit en längre promenad än vi gjorde men det får bli när det blir varmare. Jag ska gå vägen som jag kallar milen. Det är en mil ungefär och jag gick den
förra året på sommaren. Sen på scouterna ska jag, emma och johanna göra kola asså sån man äter. Jag vet inte vad vi ska göra mera. Det är synd
att mickan slutat för vi träffas ingen annanstans. Igår testade jag ifall lexus kunde gå slalom för vi tänkte ju se om han gillar agillity och det gick väldigt bra. Jag hade inga slalompinnar men böcker som i alla fall visar att han ska gå runt. 

Kommentarer
Postat av: T Papadopoulos

Åhh va gott. Spara cola till mig eller så får vi baka när jag kommer :)

2009-03-19 @ 17:59:00
Postat av: mickan

hej gumman <3 saknar dig jättemycket :(

2009-03-24 @ 22:30:03
URL: http://alskardigalskardiginte.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0