Lååång dusch

Igår så somnade jag i soffan och vaknade också där i morse halv elva. Jag skulle duscha och tvätta ansiktet och borsta tänderna för det orkade jag inte igår. Sen när alla vaknat så duschade jag länge och jag har gjort ett konto på wow. Det låter inte så kul men det är ganska roligt fast jag fattar ingenting.
Kanske ska göra något med therese idag får hoppas det. Jag kanske ser på sagan om ringen idag istället fast där nere för vår dumma dvd kan inte läsa den slag skivan =(. Inte ens en köpt skiva (mamma mia the movie). Jag ska nog inte göra mer än det idag...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Tack min sötis! <3

2009-03-14 @ 15:41:41
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0