Nåt knäppt prov jag fick av kusinen

Lovar du att vara ärlig? Nästan
Du heter: Malin Elise Pettersson

Smeknamn:
Mallan, men det händer sällan att folk kallar mig det, tur =P
Låt som när du är ledsen sörjer till? Losing you
Beroende av:
Glass o choklad
Vem behöver du mest just nu: Tuffis ofödda kattungar?
Vad tror folk om dig? Att jag har nåt problem med skrattet?
Stämmer det? Självklart
Vad får du oftast komplimanger för? Min smarthet ;), har ju ärvt den från therese
Hur imponerar man på dig? Ge mig nån tårta
Brukar du skratta för dig själv? Ett par gånger per dag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Kollar du om de går nån film kl nio puss?
Var bor du? Hos mamma o pappa
Trivs du där: Trivs jättebra
Äger du några converse: Just nu har jag glömt vad de är
Sprit, cider, vin eller öl:  Alkoholfri cider, men jag tkr at baileys är gott
Brukar du bli för full: För ung för att bli det..
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis
Är du allergisk i mot något: Får väl hoppas att jag är allergisk mot fisk
Nästa mål i ditt liv: Hm, vet inte.
Hur svarar du i mobilen: Hej de e Malin
Vem ringde du senast? Emma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag ska prata med ella om filmkvällen
Antal timmar sömn inatt: Runt 12 timmar... :$
Sov du ensam: Ja =)
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag har nåt roligt i närheten
När blev du fotad senast: För två dar sen
Hur känner du dig nu: Bra
Vanligaste färg på dina kläder: Grått, vitt o svart
Vad tycker du om fötter: Tycker att dem är en kroppsdel
Vad saknar du: Alla tidigare djur
Hade du en bra kväll igår: Väldigt trött men ja
Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Rakar du benen: När jag behöver
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 till 06
Är du blyg? För okända människor ja
Sysslar du med någon idrott: Tja idrott är jag tvungen att ha i skolan, annars nej
Vill du hellre ha mail än brev: Mail är mycket bättre
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nae inte direkt
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Finns det nåt roligt att göra när man är kille?
Är du nöjd med ditt liv: Ja varför inte
Är du bortskämd: Jag är nog det
Vad gör du i morgon: Ska kanske bowla med min kusin
Vad är det värsta du vet?Fisk, skadade djur och blodpudding
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 20kr ibland, ibland 200kr
Vad behöver du just nu? Fanta world mango eller cola
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har väl några, men inte som förebild
Vad längtar du till? Just nu? Lov och Grekland
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa
Vad använder du för schampo? Head & Shoulder med melondoft
Vad är det finaste du fått? Öhm, vet inte riktigt
En speciell dag du minns: När Pelle föddes
Hur gammal är du: Snart 13
Tycker du om någon just nu: Mina djur
Om fem månader: Är det sommarlov
Du samlar på: Inget vad jag vet
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Nej usch vet inte ens vilket håll man ska hålla den
Vilken tid gick du upp idag: Kvart över elva
Har du sovit i din egna säng inatt: Självklart
Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta
Vad ska du göra ikväll: Andas och blinka är plan A
Är det okej att gråta: Nae inte inför okända personer
När grät du senast: För två år sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Händer väl nån gång
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Handla...
Bär du glasögon eller linser: Neej
Tycker du det är viktigt att ha märkes kläder: Inte direkt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Allt ifrån 09.00-15.00
Har du piercing: Nej och ska inte ha
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Två
Solar du ofta: Får la börja med det nu
Är du bra på att laga mat: Bättre än en bebis, sämre än en kock
Gillar du att dansa: Helst inte
Är du bra på att sjunga: Neej. Ingen får höra när jag sjunger
Är du flygrädd: Neej det är så roligt!
Hur vig är du: Vig som ett kylskåp asså
Vad dricker du helst när du är törstig: Saft eller kolsyrad dricka
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Ja, jag kmr bli en oxe, som mitt stjärntecken ;)
Tycker du om sushi: Nej usch
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt
Vilken ögonfärg har du: grönblåa eller nåt sånt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej
Biter du på naglarna: När dem är för långa
Röker du: Självklart inte, ska aldrig göra
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag när jag går ut med Lexus
Senaste låt du hörde: Tingeling
Vad gör du på helgerna: Slappar

Kommentarer
Postat av: Papadopoulos

haha gumman, va bra du svarat på frågorna =) puss

2009-03-27 @ 20:53:39

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0