YEAH! VI VANN

Efter gossip girl kommer ju Wipeout kl 20. Och vet ni? För första gången VANN VI!! Tjoho! Hoppas vi gör det nästa gång också. Jag längtar till i morron så mkt! Jag bara mååste gå till biblan för att kolla om twilight böckerna har kommit in. Har ju paxat dem, och dem borde vara inne nu för dem har inte funnits på ett tag så han/hon måste ha läst ut dem snart.
På fredag är det lov också, jag längtar dit. Ska göra i ordning tuffis kattunge låda då. Och någon gång på lovet ska jag väga henne igen och se hur mkt hon väger. Hon har inte fått så stor mage, så jag tror inte att det blir så många ungar. Blir lättare så egentligen, det är så svårt att hitta folk som vill köpa. Men vi ska sätta ut lappar när
dem väl kommit i alla affärer så att dem vet att det finns till salu! Tyvärr
vill mamma inte ha kvar någon, men jag skulle vilja ha kvar alla hur många det än är. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera här:

Name;
Remember me?

E-mailadress: (publiseras ej)

URL/Bloggadressen:

Skriv nåt:

Trackback
RSS 2.0